به عنوان یک صنعت ، بازاریابی محتوا پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ به ۴۱۲ میلیارد دلار برسد و نرخ رشد سالانه آن ۱۶٪ باشد.

دلار

بازاریابی محتوا دیگر به عنوان افزودنی دیگر تلاشهای بازاریابی مشاهده نمی شود. اکنون ، این یک روش استراتژیک بازاریابی برای ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند بهمراه یک وسیله اقتصادی آگاهی از برند شناخته شده است.

اقتصادی

بازاریابی محتوا برای مشاغل مختلف در صنایع بسیار مهم است. بنابراین چگونه سازمان شما می تواند از مطالب در حد و اندازه خود برای رهبری و موفقیت استفاده کند؟

بازاریابی محتوا

۱ Rep تکرار محتوا

در حال حاضر ، اکثر شرکت ها در بازاریابی محتوا دست کم گرفتند. در حالی که بلاگ ها و محتوای رسانه های اجتماعی شناخته شده ترین اشکال باقی مانده اند ، سازمان ها باید استراتژیک تر باشند تا مسافت پیموده شده را از تلاش های خود خارج کنند.

برخی از انواع محتوا می توانند ترسناک تر از سایرین باشند. تنوع زیادی وجود دارد ، و همه آنها اهداف مختلفی دارند:

     

  • اینفوگرافیک – سر و صدا را با کمک بصری کاهش دهید. HubSpot تخمین می زند که اینفوگرافیک ها ۳ برابر بیشتر از مقالات متنی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.
  •  

  • >
  •  

  • راهنماها و کتابها – محتوای خوب فکر شده ، سازمان را به عنوان رهبران فکری جای می دهد. راهنماها و کتابهای الکترونیکی می توانند از تصمیم گیرندگان که به دنبال متخصصان موضوع در صنعت خود هستند درخواست تجدید نظر کنند. این می تواند به آنها کمک کند از خط تبدیل به تبدیل شوند. علاوه بر این ، در صورت استناد به شرکت های دیگر ، این دارایی ها می توانند Backlink ، یک تکنیک مهم سئو را کسب کنند.
  • Backlink

     

  • محتوا با فرم طولانی و مبتنی بر داده ها – اینها به طور فزاینده ای محبوب و مهم هستند. کارشناسان موضوع ، چشم انداز جالبی در مورد مطالب دارند که خوانندگان واجد شرایط آن را جالب می دانند. محتوای طولانی می تواند باعث بهبود زمان در سایت ، اختیار سایت و SEO شود.

چالش این است که این نوع محتوا برای ایجاد ساعت ها طول می کشد. و ، فرم های بیشتر محتوای ایجاد شده به معنای وقت و هزینه بیشتر است ، درست است؟ لازم نیست. همه چیز در مورد اعمال محتوای است.

به عنوان مثال ، آیا می توان یک اینفوگرافیک را به عنوان فیلمنامه اصلاح کرد؟ آیا می توان از آخرین راهنما یا کتاب الکترونیکی برای پست های کوتاه وبلاگ استفاده کرد؟ آیا گرافیک ها و مباحث جالبی در یک پست وبلاگ یا کتاب الکترونیکی وجود دارد که می تواند به توییت یا پست های فیس بوک تبدیل شود؟

علاوه بر این ، بیشتر مقالات بلند ، کتابهای الکترونیکی و راهنماها را می توان با داده های جدید و پیشرفت های مبتنی بر محتوای تولید شده توسط کاربر یا اظهارات گوش دادن اجتماعی ، به صورت سه ماهه یا سالانه مجدداً جبران کرد. به یاد داشته باشید ، ایجاد محتوای اصلی بسیار مهم است ، اما پا به آن بگذارید. هیچ یک از مطالب نباید یک قطعه مستقل باشد.

۲ ٫ عمیق کردن به Analytics

سنجش عملکرد محتوا و به دست آوردن بینش از نتایج ، بهترین راه برای رشد استراتژی بازاریابی محتوا است. تجزیه و تحلیل می تواند به چند سطل تقسیم شود. این نمونه ای از نحوه تجزیه و تحلیل می تواند استراتژی بازاریابی محتوای شما را بهبود بخشد:

با مخاطبان خود آشنا شوید

این امر به ویژه برای شرکت هایی که در مرحله اولیه رشد خود هستند ، اهمیت دارد یا اینکه در حال حاضر شخصی ندارند. گوگل Analytics افرادی را که به سایت شما می آیند ، تجزیه می کند:

     

  • مخاطب شما در کجا واقع شده است
  •  

  • علایق آنها ممکن است
  • باشد
     

  • چند ساله هستند

اگر تیم بازاریابی شما فعالیتهای PPC را در کنار تلاشهای بازاریابی محتوا انجام می دهد ، مهم است بدانید چه کسی را هدف قرار دهید. تجزیه و تحلیل جمعیتی می تواند این بینش را ارائه دهد.

گزارش اولیه نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا بینش های جمعیتی با ایجاد محتوا مطابقت داشته باشد. آیا محتوای شما علامت را از دست داده است ، یا درست در هدف است؟

     

  • زمان متوسط ​​در صفحه
  •  

  • بازدید کنندگان بی نظیر
  •  

  • نمایش صفحه
  •  

  • نرخ گزاف گویی

اگر محتوا برای تمرکز روی جمعیتی خاص ایجاد شود ، آیا می توان این معیارهای اساسی را بهبود بخشید؟

معیارهای اجتماعی

رسانه های اجتماعی فضای مهمی برای هر شرکتی است. براساس Pew Research 2018 ، ۶۸٪ از بزرگسالان ایالات متحده کاربران فیسبوک هستند و ۸۸٪ از افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله از هر نوع رسانه اجتماعی استفاده می کنند.

آیا با مخاطب بالقوه بزرگی که دارید ، آیا استراتژی رسانه های اجتماعی شما آنطور که باید سازمان یافته است؟ نظارت بر سهام ، رشد مخاطبان و نظرات می تواند به ایجاد بینش عمیق تری نسبت به مخاطب کمک کرده و به تصفیه استراتژی کمک کند.

تولید سرب

چگونه سفر مشتری خود را از نزدیک دنبال می کنید؟

     

  • آیا شرکت شما از طریق محتوای خوب و دستکاری شده شما مشتریان را به دست می آورد و پس از یک صفحه آنها را گم می کند؟
  •  

  • آیا شما آنها را به تبدیل نزدیکتر می کنید؟
  •  

  • آیا خوانندگان شما روی اقدامات فراخوانی مطالب شما کلیک می کنند؟

نظارت بر معیارهای خاص سرب و کشف راه هایی برای بهبود آنها می تواند درآمد جدید ایجاد کند و منجر به جدیدی برای تیم فروش شما ایجاد کند.

۳ ٫ روی بهینه سازی تبدیل تمرکز کنید

بهینه سازی تبدیل به یک اتصال نزدیک به آنالیز نسل منجر شده است. آیا محتوا برای قیف ایجاد می شود؟

     

  • بسیاری از مخاطبان قیف به محتویات سطح ورود نیاز دارند زیرا انگشتان خود را در مارک شما فرو می برند. آنها در مرحله اول تحقیق و ابراز علاقه یا اولین قدم در فرآیند تبدیل هستند.
  •  

  • از بالا ، مشتریان باید به وسط قیف سوق داده شوند. این محتوا نیاز به کارگردانی بیشتری دارد و به نکات خاص درد اشاره می کند و راه حل هایی برای حفظ درگیری ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که هر مشتری بالایی قیف به این مرحله نمی رسد ، بنابراین مهم است که فیلترهای واجد شرایط را شروع کنید.

    راه حل

     

  • ته قیف ، نشان دهنده واجد شرایط ترین سرب است. این چشم اندازها بخاطر محتوای خوب استراتژیک شما ، آن را به انتهای قیف تبدیل کرده است. این گروه آماده خرید است بنابراین نوشتن مطالب با تماس فراخوان قوی ، با ما تماس بگیرید ، یا فرصت های فرم سرب به این معنی است که به زودی شما و مشتری متقابلا از پاداش این فرآیند بهره مند می شوید.

قیف روشی برای جذب مشتریان بالقوه است ، سپس گروه بندی مشتریان را به استخر کوچکتر منتقل می کنیم تا به سمت اولین معامله خود حرکت کنند. با تمرکز بر بهینه سازی تبدیل ، می توان یک استراتژی محتوا تهیه کرد که سفر را از طریق قیف ترسیم کرده و محتوا را با نیازهای مشتری هم تراز کند و موفقیت را از طریق تجزیه و تحلیل دنبال کند.