آیا می دانید که مدیریت چند حساب رسانه های اجتماعی روزانه بسیار فرسوده است؟ آیا شما در حال دعا برای راهی آسان برای تمرکز انرژی خود در یک راه حل همه جانبه هستید؟

راه حل

در بین رهبران رسانه های اجتماعی هیچ پنهانی نیست که پرش بین ابزارها و حسابهای مختلف می تواند در حال تخلیه باشد. معمول است که کارمندان رسانه های اجتماعی مدیریت چندین حساب را بر اساس شعب مختلف شرکت شما و همه آنها در سیستم عامل های مختلف به پایان برسانند. برخی از حساب ها می توانند به فروش اختصاص دهند و برخی دیگر برای خدمات به مشتری یا بازاریابی دیجیتال استفاده می شوند.

دیجیتال

علیرغم مقدار زیاد ارزش افزوده ای که هر از گاهی به آن نیاز دارید ، مدیریت چندین حساب در شبکه های اجتماعی مختلف ممکن است ضروری باشد و رونق کسب و کار شما باشد. این همه در مورد چگونگی ادغام تلاش های شما است.

در ادامه بخوانید تا با مدیریت موثر چندین حساب رسانه های اجتماعی ، چگونگی افزایش فروش را پیدا کنید.

جوانب مثبت و منفی در مدیریت چندین حساب رسانه های اجتماعی

قبل از اینکه به شدت مورد تأثیر مدیریت رسانه های اجتماعی قرار گیریم ، درک دلایل و ایجاد حساب های متعدد برای مارک های مجرد مهم است.

جوانب مثبت

ایجاد بسیاری از حساب ها به این معنی است که می توانید با مخاطبان مختلف صحبت کنید. دنبال کنندگان بخش بندی به حساب های خاص اجازه می دهد تا روی موضوعات خاص تمرکز کنند ، بر خلاف تلاش برای درگیر کردن همه افراد به طور همزمان. این امر به ویژه در صورتی مفید است که مشاغل شما به مصرف کنندگان و سایر شرکت ها خدمت کند.

اگر کسب و کار شما دارای چندین مکان در سراسر ایالت یا کشور است ، داشتن یک حساب جداگانه برای هر یک می تواند به شما در ارائه نیازهای بی نظیر مشتریان در منطقه کمک کند. آنها احساس می کنند که از آنها پذیرایی می شود ، که می تواند درگیری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

چندین حساب نیز در نوع محتوایی که مایل به مصرف آن هستند به کاربران انتخاب می دهند. حتی اگر یک حساب چتر هم داشته باشید ، ممکن است بخواهید با تخصص های خاص شاخه بزنید. در صورت تمایل ، تمام این مطالب می توانند وارد حساب چتر شوند ، اما اگر مردم بدانند که فقط یک چیز از شما می خواهند ، می توانند آن را به راحتی پیدا کنند.

منفی

از طرف دیگر ، داشتن چندین حساب می تواند باعث سردرگمی مخاطبان شما شود. آنها ممکن است هدف یا ارزش هر حساب را نفهمند. آیا آنها باید تمام آنها را دنبال کنند یا فقط اطلاعاتی را که لازم دارند ، دنبال کنند؟ افراد ممکن است باور کنند اگر محتوای شما در حساب های مختلف ارسال شود ، مطالب مهمی را از دست می دهند. شما همچنین این خطر را دارید که افرادی را که می خواهید به آنها برسید تقسیم کنید.

البته داشتن بیش از یک حساب کار به معنای کار بیشتر برای مدیران رسانه های اجتماعی است. ممکن است مدیریت زمان دشوار شود ، به همین دلیل ممکن است کارکنان نیز خسته شوند. اگر تیم رسانه های اجتماعی منابعی برای اجرای چندین حساب کاربری ندارند ، وقت آن است که استراتژی خود را دوباره بررسی کنید.

همچنین ممکن است مدیریت برند از طریق استفاده از چندین حساب رنج ببرد ، به ویژه اگر بخش های مختلف برای اجرای کانال های رسانه های اجتماعی خود باقی مانده باشند. اطمینان از همه چیز در صورت گسترش وظایف رسانه های اجتماعی ، دشوارتر است. این وضعیتی است که یک سیاست رسانه های اجتماعی در دسترس است.

شما به حسابهای رسانه های اجتماعی چندگانه نیاز دارید

آیا مطمئن هستید که به چندین حساب رسانه اجتماعی احتیاج دارید؟ اگر شما یک مارک واحد هستید ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

شکایت اکثر منابع شما را اشغال می کند

افراد بیشتری از رسانه های اجتماعی برای گوش دادن به شرکت ها استفاده می کنند. در حقیقت ، تحقیقات نشان داده است که ۴۶۷٪ از مصرف کنندگان برای شکایت از مارک های تبلیغاتی به رسانه های اجتماعی رفته اند ، که این موضوع شکایات شخص دوم را به خود اختصاص می دهد.

اگر تیم رسانه های اجتماعی شما متوجه شوند که رسیدگی به شکایات اکثریت پست های آنها را در یک حساب کاربری عمومی تشکیل می دهد ، ممکن است شروع به ایجاد یک حساب جداگانه برای مقابله با مشکلات پشتیبانی مفید باشد. این برنامه به مشتریان می تواند به راحتی شکایات خود را شناسایی کرده و پیام واضحی را برای شما ارسال کند که شما برای حل مشکلات آنها اهمیت می دهید.

مشکلات

اگر شما یک پروتکل کارآمد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مانند سیستم بلیط پشتیبانی پشتیبانی می کنید ، می توانید حسابهای جداگانه برای شکایات نیز متفاوت باشد.

چندین بخش یا مکان دارید

اگر مشاغل شما دارای تعداد زیادی بخش با مخاطب هدف متفاوت است ، برای هرکدام می پردازد که حساب رسانه های اجتماعی خود را داشته باشند. صدایی که یک شرکت برای بازاریابی بین بخش ها استفاده می کند برای هر یک متفاوت است و باید برای محتوای رسانه اجتماعی شما یکسان باشد. مشتریان می توانند حساب را دنبال کنند ، که فقط محصولات یا خدمات را به دلیل ارتباط با صنعت خود ترویج می کند تا اینکه مجبور شوند یکبار همه چیز را مصرف کنند.

همین کار را برای شرکتهایی با دفاتر چندگانه یا مکانهای حق رای دادن انجام می دهید. حساب های جداگانه به مشتریان امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را خیلی سریعتر پیدا کنند. اشکال ندارد اگر این حسابها محتوای یکسان را با هم به اشتراک بگذارند ، اما حتما می توانید آدرس دهیدنیازهای منحصر به فرد مشتریان در منطقه شما.

محصولات یا خدمات متغیر دارید

شرکت های بزرگتر تمایل دارند انواع مختلفی از محصولات و خدمات را بفروشند که مشکلات مختلف را برطرف می کنند و فقط مربوط به مخاطبان کاملاً متفاوت هستند. اگر به عنوان مثال به فروش محصولات ورزشی و همچنین خدمات فناوری مشهور هستید ، احتمالاً تقاطع بسیار کمی در بین مصرف کنندگان وجود دارد.
ورزش

نگهداری حساب های رسانه های اجتماعی برای محصولات و خدمات مختلف می تواند به جلوگیری از سردرگمی و ساده تر چرخه خرید کمک کند. همه دقیقاً می دانند که به چه چیزی وارد می شوند و شما می توانید به نیازهای متغیر مخاطبان جداگانه پاسخ دهید.

مراحل مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی

حال که شما می دانید که به چندین حساب رسانه اجتماعی نیاز دارید یا نه ، شما می توانید سرانجام به مدیریت آنها بپردازیم. در اینجا ۵ مرحله وجود دارد که می توانید برای اجرای هر یک از حساب های خود استفاده کنید.

۱ Strategy استراتژی رسانه اجتماعی خود را مستند کنید

اگر تیمی از افراد دارید که چندین حساب کاربری دارند ، می توانید همه را برای ماندن در مارک تجاری دشوار کنید. با تهیه یک استراتژی رسانه های اجتماعی ، که شامل سیاست ها ، رویه ها و یک راهنمای سبک است ، می توانید هر مشارکت کننده را در هر زمان به دنبال داشته باشید.

حتی اگر هر حساب دارای اهداف مختلفی باشد ، یک استراتژی مستندسازی به همه کمک می کند تا در همگام ماندن باشند و از پیام شرکت شما دور نمانند.

۲ ٫ از نرم افزار مدیریت رسانه اجتماعی استفاده کنید

کپی و چسباندن همان محتوا به چندین حساب در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی می تواند خیلی زمان برد. در نرم افزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مانند بافر سرمایه گذاری کنید که به شما در مدیریت انتشار و تعامل همه در یک مکان کمک خواهد کرد.
سرمایه گذاری

این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا با کلیک یک دکمه ، محتوای مشابه یا یکسان را به حساب های مختلف در شبکه های مختلف ارسال کنید.

۳ an یک تقویم ویرایشگر ایجاد کنید

تقویم های تحریریه برای ارائه جهت و اطمینان از راهبرد استراتژی رسانه های اجتماعی مفید هستند. این امر می تواند از طریق نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی یا حتی با به اشتراک گذاشتن یک سند ساده با تیم اجتماعی شما انجام شود.

همه چیز را در یک جا قرار می دهد و مرجعی برای مدیران رسانه های اجتماعی فراهم می کند. همچنین ، می تواند در برنامه ارسال خود ، برای مشاهده شکاف ها یا فرصت های از دست رفته مفید باشد.

۴ ٫ فعالیت و مشارکت را رصد کنید

پیگیری موارد ذکر شده و کلمات کلیدی بسیار مهم است ، به خصوص اگر یک حساب کاربری مربوط به پشتیبانی تنظیم کنید. شما می خواهید بدانید که آیا مشتری به کمک شما احتیاج دارد یا اینکه می توانید روی یک موضوع پرطرفدار مربوط به شغل خود پرش کنید. به همان میزان مهم ، شما نمی خواهید با هیچ یک از همکاران خود همپوشانی داشته باشید.

نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند ضمن فراهم کردن فضایی برای همکاری در تیم شما ، بتواند به نظارت کمک کند. بد نیست اگر یک مارک یا به یک پست چند ساله پاسخ دهد یا اگر یک استعلام دو پاسخ دریافت می کند ، بد باشد.

۵ Strategy استراتژی خود را تحلیل کنید

مهم است که نتایج استراتژی رسانه اجتماعی خود را تحلیل کنید. آیا برخی از حسابها بهتر از دیگران عمل می کنند؟ چگونه می توانید به کسانی که عقب مانده اند کمک کنید؟ آیا هر حساب کاربری به مارک شما کمک می کند؟

شما بدون نگاه به تجزیه و تحلیل نمی دانید. استفاده از استراتژی خود و خواندن نتایج تنها راه برای تنظیم دقیق رویکرد خود در رسانه های اجتماعی است.