توییتر یک سیستم عامل شلوغ است. از Q3 2017 ، این پلتفرم ۳۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) داشت که نسبت به سال گذشته در آن زمان حدود چهار درصد افزایش داشته است. برای مقایسه: این تقریباً چهار برابر جمعیت آلمان است.

به منظور افزایش دسترسی و تعامل بین کاربران خود ، باید درک کنید که آنها از رسانه های اجتماعی چگونه استفاده می کنند ، نیازهای آنها چیست و ارتباط آنها با یکدیگر چگونه است. از این ابزار مفید برای شناسایی هشتگ های توییتر که هم برای تجارت شما و هم برای مخاطبان شما مهم است استفاده کنید.

این استخر بزرگی از کاربران است. اما با توجه به اینکه همه سیاستمداران ، مشاغل و افراد مشهور برای جلب توجه افراد تلاش می کنند ، دیدن توییتهای شما دشوار است ، بسیار کمتر از هرگونه تعامل استفاده می کنید. هشتگ توییتر کلید انجام هر دوی این موارد است.

هشتگ کوچک اما قدرتمند توییتر (#) به سازمانها کمک می کند تا با گروه بندی موضوعات و گرایش ها به روشی که به راحتی قابل جستجو باشد ، با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که از آنها به عنوان بازاریاب استفاده می کنید ، به شما کمک می کند تا به افرادی که علاقه مند به این مباحث هستند برسید. با این وجود بهتر ، می توانید کمپین های هشتگ توییتر را بدون هیچ هزینه ای راه اندازی کنید و به شما امکان دستیابی به ROI باورنکردنی را می دهد. این وبلاگ شامل هشت ابزار تحقیق هشتگ توییتر است که می توانید برای موفقیت بعدی کمپین خود استفاده کنید.

انواع هشتگ ها

قبل از اینکه به ابزارهای تحقیقاتی نگاه کنیم ، بیایید سریعاً انواع مختلفی از هشتگهایی که ممکن است بخواهید در کمپین خود گنجانید را پوشش دهیم.

چهار نوع هشتگ کلی وجود دارد: سبک زندگی مبتنی بر (#winter ، # مد و غیره) ، مبتنی بر رویداد (#sale ، #ModCloth و غیره) ، مبتنی بر برند (#HaveaSnickers ، #ShareaCoke) ، و محصول- مبتنی بر (#LBD ، # ColeHaan و غیره).

ایجاد هشتگ شخصی خود به شما کمک می کند تا محتوای شما ویروسی شود ، اما اگر بودجه تبلیغاتی زیادی ندارید ، انجام آن کار دشوار است. این جایی است که تحقیقات هشتگ وارد می شود. با تحقیق ، می توانید ببینید که هشتگ ها چگونه گرایش دارند تا بتوانید از آنها بازی کنید.

توییتر ابزارهای تحقیق هشتگ

با تحقیق در مورد هشتگ هایی که مورد علاقه شما خریداران قرار گرفته است ، می توانید کاربرانی را که بخشی از مخاطبان ایده آل شما هستند ، هدفگذاری کنید. با این وجود ابزارهای زیادی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. هرکدام از این مزایا و مشکلات خود را دارند ، اما به طور کلی ، شما می خواهید به دنبال ابزاری باشید که بتواند به شما کمک کند: کشف جمعیتی ، نظارت بر هشتگ ها ، بهبود دسترسی به آنفلوانزا ، درک احساسات و یافتن داده های جغرافیایی.

مشکلات

۱ ٫ توییتر

شاید بدیهی ترین مکان برای جستجوی روند هشتگ ، خود توییتر باشد ، گرچه بعضی اوقات بازاریابان این واقعیت را فراموش می کنند. در کنار داشتن دقیق ترین و به روزترین اطلاعات ، بسیار راحت است. هشتگ در سمت چپ صفحه توییتر خود پیدا کنید ، یا از نوار جستجو برای یافتن بینش بیشتر استفاده کنید.

با ضربه زدن به روندهای هشتگ فعلی ، ممکن است بتوانید از آنها سرمایه گذاری کرده و از توییت های خود بیشتر در معرض دید باشید. و با افزایش تعداد کلمات توییتر در ۲۸۰ کاراکتر ، می توان ارتباط میان یک برچسب روند و مارک شما را آسان تر کرد.

سرمایه گذاری

۲ ٫ ExportTweet

با ExportTweet ، می توانید گزارش های هشتگ در عمق خریداری کنید با هزینه کمی ، اما همچنین می توانید هشتگ ها را ردیابی کنید ، توییت های برتر را مشاهده کنید ، داده های تأثیرگذار را پیدا کنید و کلمات کلیدی تحقیق کنید. همچنین در یک نسخه رایگان موجود است که اطلاعاتی درباره ۱۰۰ توییت آخر ارائه می دهد. نسخه آزمایشی را با استفاده از دکمه سایت سعی کنید اکنون پیدا کنید. در اینجا مثالی با استفاده از هشتگ #Bitcoin آورده شده است:

این فقط اولین بخش از بسیاری است. همچنین بین اکثر روزهای فعال ارسال ، بیننده های فعال ، موقعیت جغرافیایی ، سن مشارکت کنندگان ، دامنه های مرتبط ، پیوندها ، هشتگ های مرتبط ، و تصاویر و ویدیوهای برتر بینشی وجود دارد. گزینه های قیمت گذاری به همان صورت که می خواهید بروید ، با گزارش های تاریخی از ۱۶،۹۹ دلار شروع می شود و گزارش های زمان واقعی از ۱۹٫۹۹ دلار شروع می شوند.

قیمت

۳ ٫ RiteTag

RightTag برای یافتن و ردیابی هشتگ های فعلی بسیار عالی است ، ضمن اینکه به شما در کشف بهترین هشتگ های مربوط به تصاویر و متن نیز کمک می کند. و با برنامه افزودنی مفید سایت ، می توانید متن را برجسته کنید ، یا هنگامی که تصاویر را کلیک راست می کنید ، پیشنهادات فوری هشتگ دریافت کنید.

قیمت گذاری این ابزار در هر سال ۴۹ دلار برای هر ماه حداکثر ۱۰۰۰ نمایش تصویر و متن است ، همچنین برنامه های پیشرفته تر از جمله ویژگی های انتشار و نوشتن نیز در دسترس است.

دلار