پیشرفت های تکنولوژیکی نیروی کار مدرن را روی انگشتان خود نگه می دارد. پروژه های مجمع جهانی اقتصادی که رباتیک ، حمل و نقل خودمختار ، هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی بیشترین تغییرات را در صنایع در سراسر جهان ایجاد می کنند. مشاغلی که می خواهند در این شرایط متغیر رشد کنند ، به نیروی کار با مهارت های جدید ، خصوصاً مهارت های دیجیتال نیاز دارند.

اقتصادی

شما باید نیروی کار خود را سریع انجام دهید تا آنها بتوانند از ابزارهای دیجیتالی جدید قبل از رقابت استفاده کنند. افرادی که کارمندانشان می توانند با فناوری جدید جابجایی کنند ، مشاغل سریعتری خواهند داشت و از بهره وری پیش بینی شده به بهره وری که تحولات فناوری را به همراه دارد بهره مند می شوند. همچنین ، تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد اگر شما پیشنهادی برای تأمین فرصت برای کارمندان زرنگ و دیجیتال خود ندارید ، آنها را ترک می کنند.

دیجیتال

خوشبختانه ، شما گزینه های بسیاری برای تغییر نیروی کار خود و برآورده کردن مطالبات امروز دارید. حداقل شش گزینه وجود دارد که هرکدام نیاز به هزینه های مختلف و میزان سرمایه گذاری در نیروی کار شما دارند. البته هیچ گزینه یک اندازه متناسب با همه وجود ندارد. هر سازمان با چالش های منحصر به فردی روبرو است ، بنابراین هر یک از این راه حل ها یا ترکیبی از بسیاری از آنها ممکن است برای شما بهترین باشد.

تا سال ۲۰۲۰ ، ۳۵٪ از مهارتهای حیاتی در انجام شغل در سال ۲۰۱۵ مهم تلقی نمی شدند

این توییت

۱) توسعه حرفه ای مداوم

پیشرفت حرفه ای بیش از آموزش مهارت های جدید ، به نیروی کار شما فرصت می دهد تا در طول حرفه خود با شما گواهینامه کسب کند. چرا به جای داشتن برنامه های آموزشی معمولی ، بر به دست آوردن مدارک حرفه ای نیروی کار خود تمرکز کنید؟

داشتن کارمندان خود با داشتن برنامه های آموزشی گسترده ای که به طور گسترده ای شناخته شده است ، این مهارت را به عنوان افراد تازه وارد در حوزه خود کسب می کند و این مهارت را دارد که بتواند رقابت شما را برطرف کند. گواهینامه های حرفه ای و متمرکز عمق آموزش را ارائه می دهند که توسط بسیاری از اشکال دیگر یادگیری قابل تکرار نیست.

برخی به اشتباه معتقدند چون شما مجوز ارائه می دهید باید یک آموزش عمومی باشد ، به این معنی است که طیف گسترده ای از مهارت های دیجیتال را به هر کسی می دهید ، برخی از آنها ممکن است در محل کار خاص شما صدق نکند. درعوض ، ما می توانیم یک برنامه توسعه حرفه ای بسیار سفارشی برای کارمندان شما ایجاد کنیم تا مهارتهای خاصی را که برای پیشرفت در محل کار شما نیاز دارند ، برطرف کند.

به عنوان مثال ، ما به IBM کمک کردیم که یک پروسه تخصصی صدور گواهینامه را برای کارمندان فروش خود ایجاد کند. به جای یک برنامه کلی ، پروسه صدور گواهینامه به نیروی کار IBM آموخت که چگونه بتوان بر چالشهای خاص IBM با آن روبرو شد. از این برنامه ، نیروی فروش دیجیتال IBM شاهد ۷٪ افزایش نرخ سود و ۳۷٪ کاهش در روزها بود.

۲) ریزآموزشی

ریزآزمایی حتی بیشتر از پیشرفت مداوم حرفه ای هدفمند است. این شامل دادن مهارت های بسیار خاص به کارمندان خود آموزش های جزئی است. به این ترتیب ، شما می توانید مناطق مهم نگرانی در نیروی کار خود را هدف قرار دهید ، بدون سرمایه گذاری در منابع زیاد و یا داشتن کارکنان مهم ، وقت زیادی را از وظایف خود دور کنید.

این همچنین نوعی یادگیری انعطاف پذیر است. شما ممکن است مجموعه ای از دوره های ریزآموزشی را داشته باشید و انتخاب کنید که کدام یک از آنها برای هر نقشی خاص در شرکت شما مهم است.

با داشتن کارمندان فقط می آموزید که چه چیزی برای کارهایشان مهم است ، در وقت خود صرفه جویی می کنید. همچنین ، ریزنویسی به شما امکان می دهد دقیقاً در صورت نیاز به کارمندان دسترسی به آموزش را داشته باشید. وقتی کارمندان مسئولیت های جدیدی به دست می آورند ، می توانند به ماژول های ریزآموزشی جدید دسترسی پیدا کنند.

۳) بازآموزی

وقتی شرکت شما در فن آوری جدید سرمایه گذاری می کند یا شیوه انجام کار را تغییر می دهد ، متوجه می شوید که به کارمندان با مهارت های جدید نیاز دارید. وقتی سعی در استخدام آنها می کنید ، می فهمید که افراد با استعدادی از نظر فنی به اندازه کافی وجود ندارند. در حقیقت ، یک بررسی CareerBuilder نشان داده است که ۶۰٪ شرکتها نمی توانند جایگاههای باز خود را با نامزدهای واجد شرایط پر کنند.

استخدام

شما در حال حاضر افراد با استعدادی در سازمان خود دارید ، که در معرض آموزش های لازم برای برطرف کردن شکاف مهارت جدید شرکت شما قرار نگرفته اند. سرمایه گذاری برای بازآفرینی برخی از این کارمندان به شما کمک می کند تا استعداد فنی کمتری کسب کنید. از این گذشته ، آنها قبلاً در فرهنگ محل کار شما یکپارچه شده اند و از موقعیت فعلی خود دانش ارزشمندی دارند.

مزایای آموزش کارمندان کم مهارت برای سمتهای جدید در سازمان شما مشخص است ، از پرهیز از رقابت تنگ برای جمع آوری استعدادهای فنی ، حفظ وفاداری به سازمان شما. با این حال ، شما نمی توانید فقط بر روی کمترین استعدادهای فنی خود تمرکز کنید.

۴) کارشناسان خود را به روز کنید

برخی از کارمندان نیروی کار شما در حال حاضر از نظر دیجیتال باهوش هستند و به طور جدی دنبال کار Ne هستندآموزش مهارت و مهارتهای تقاضا به تنهایی. این کارمندان بسیار با ارزش هستند ، اما تحقیقات نشان می دهد که اگر به آنها فرصتی برای بهبود مهارت های خود ندهید ، ممکن است آنها را از دست دهید.

باهوش

طبق گزارشی از Capgemini و لینکدین ، تقریباً نیمی (۵۵٪) از کارمندان با استعداد دیجیتالی اعتراف می کنند که اگر احساس کنند ماندن باعث محدود شدن پیشرفت مهارت می شود ، کارفرمای فعلی خود را ترک می کنند. این کارمندان می دانند که حفظ پس انداز دیجیتالی آنها را به یک سرمایه با ارزش تبدیل می کند و برای نگه داشتن آنها در کنار شما ، باید مهارت توسعه را به آنها پیشنهاد دهید.

در همین گزارش مشخص شده است که وقتی کارمندان با استعداد دیجیتالی به دنبال کارفرمای جدید هستند ، حدود نیمی (۴۷٪) توسط کارفرمایانی که مهارت مهارت دیجیتالی را ارائه می دهند نوسان دارند.

در حالی که ممکن است در حال به روز کردن کارمندان پشت سر باشید ، باید مطمئن شوید که متخصص ترین کارکنان خود را نیز به روز می کنید. این وفاداری آنها را تقویت می کند و مهارت های آنها را تیز می کند – همه به نفع شما است. همچنین به روز کردن متخصصان می تواند به شما امکان ارائه برنامه های پشتیبانی همتا را بدهد.