بخش آموزش عالی یک عامل اصلی در اقتصاد استرالیا است و بیش از ۲۵ میلیارد دلار درآمد دارد. این کار به طور مستقیم ۱۲۰،۰۰۰ کارمند دارد و از ارائه آموزش به بیش از یک میلیون دانش آموز پشتیبانی می کند.

دلار

اما چالش های قابل توجهی برای بخش وجود دارد. محدودیت های بودجه ، شهرت رو به افول ، افزایش رقابت از سکوهای یادگیری آنلاین و تغییر بازار کار در میان آنها مهم است.

در این مقاله ، ۶ موانع اساسی را که بخش آموزش عالی استرالیا در سال ۲۰۱۹ با آن روبرو بوده و اقدامات احتمالی که می توان در جهت رفع آنها انجام داد ، بررسی می کنیم.

“به طور فزاینده ، این سیستم به دلیل اهمیت آن برای آینده اقتصاد و جامعه استرالیا و همچنین به عنوان یک پیشرو در زمینه آموزش جهانی شناخته می شود. با این حال ، عمده مسائل داخلی و همچنین تغییرات بیرونی قابل توجه ، در حال حاضر بخش را به چالش می کشد و برای موفقیت مداوم آن باید مورد توجه قرار گیرد. “- دکتر گویلیم کروچر ، نویسنده مؤسسات دانشگاههای استرالیا در یک چهارراه

۱ C هزینه های بودجه

دو سال پیش ، وزیر سابق آموزش و پرورش ، سیمون بیرمینگام ، از کاهش ۲ ٫ ۲ میلیارد دلاری بودجه دانشگاه خبر داد. دولت ائتلاف یک سال هزینه یک سال هزینه یک کمک های مشترک المنافع را برای تدریس و یادگیری مسدود کرد که بودجه های شدیدی را در دانشگاه های سراسر استرالیا محدود کرد.

تصور می شود که این تصمیم به طور غیرمستقیم دانشگاه ها را به محاصره مکان های دانشجویی فشار می آورد ، زیرا موسسات دیگر در پاسخ به افزایش ثبت نام ، دیگر کمک های مالی کمک های مشترک المنافع را دریافت نخواهند کرد.

دانشجو

تصمیم سال ۲۰۰۹ مبنی بر خلع سکونت دانشگاهها ، تحت دولت اول کوین رود ، افزایش قابل ملاحظه ای در تعداد دانش آموزان از سوء پیشینه فقیر ، روستایی ، بومی و معلول به وجود آورد. اما در حال حاضر ، محدودیت در بودجه و نتیجه درآمدهای دانشجویی احتمالاً تأثیر منفی بر دانش آموزان با سابقه فقیرتر و جوامع روستایی خواهد گذاشت و تنوع را محدود می کند.

دانش آموز

برای دانشگاه ها برنامه ریزی مالی با از دست دادن ده ها میلیون دلار از پیش بینی درآمد پیچیده است. اکثر ۳۹ دانشگاه تأمین مالی عمومی در استرالیا با مشکلات اقتصادی روبرو هستند که تصور می شود در کاهش اعتبار علمی این کشور نقش دارد.

مشکلات

مشخص است که کاهش بودجه اعلام شده در سال ۲۰۱۷ دارای اثرات مضر است که بسیار فراتر از دفاتر مالی موسسات بالاتر است. دانشجویان ، دانشگاه ها و سیستم آموزش عالی استرالیا همه با چالش های اساسی روبرو هستند که ناشی از تنها یک تصمیم است.

۲ over گردش مالی پرسنل بالا

گردش مالی پرسنل بالا در هر سازمان یا صنعت با مشکلات ذاتی همراه است. این امر می تواند باعث کاهش کیفیت کار ، افزایش هزینه های مرتبط با سوار شدن و آموزش مکرر و روحیه پایین در محل کار شود – دومی که می تواند باعث استعفای بیشتر شود و مشکل گردش مالی را تشدید کند.

در چنین شرایطی ، بندرت اتفاق می افتد که نقش های شغلی به سرعت کافی پر می شوند تا از استعفا همگام شوند. در نتیجه ، کارمندان باقیمانده متوجه می شوند که در حالی که سعی می کنند بخش های خود را تحت پوشش خود نگه دارند ، بار کاری آنها افزایش قابل ملاحظه ای پیدا می کند. پرسنل بیش از حد کار بیشتر مستعد استرس مزمن هستند ، وقت خود را صرف کار می کنند و از روحیه پایین رنج می برند ، بنابراین ، بر این مسئله می افزاید.

در پاسخ به گردش مالی زیاد ، سازمانها ممکن است بخواهند کارمندان را برای پوشش دادن نقش های مهم یا تقویت بخش های بیمارگونه مجدداً استخدام کنند. در آموزش عالی ، کارکنانی که به نقشها یا بخشهای جدید واگذار می شوند ، تمایل دارند که دانش و مهارت کاملی برای موفقیت در موقعیت جدید خود نداشته باشند.

این مسئله بیشتر با اضطراب در مورد تغییر ساختار بالقوه و عدم اطمینان پیرامون چشم انداز شغلی بلند مدت ایجاد می شود. یک مشکل گردش مالی کارمندان می تواند به سرعت از کنترل خارج شود ، بنابراین برای دانشگاهها مهم است که اوضاع را تصدیق کنند و سریعاً اقدامات درمانی انجام دهند. مدیریت خط خوب در اینجا مهم است ، که با آموزش با کیفیت بالا تقویت می شود.

ایجاد اختلاف عملکردی در قبال نگرانی ها ، اغلب می تواند برای طولانی مدت مقرون به صرفه باشد تا تغییرات عملیاتی ایجاد شود که از چنین گردش مالی پرهیز می کند.

۳ ٫ پایه ای برای ابتکارات نوآوری

نوآوری یکی از ارزشمندترین مشارکتهای ارائه شده توسط بخش آموزش عالی است. هنگامی که دانشگاه ها به طور فعال تحقیقات با کیفیت بالا را ارتقا می بخشند ، برون دهی های مثبت می تواند بسیار دور از دسترس باشد. پروفسور اد بایرن از دانشگاه موناش به مثالهای پرکاری از چگونگی ساخت دانشگاهها و حمایت از کل جوامع اشاره می کند.

به عنوان مثال ، نوآوری در دانشگاه استنفورد منجر به ایجاد سیلیکون ولی شد ، در حالی که موفقیت MIT یک مرکز فناوری در منطقه کلانشهر بوستون ایجاد کرد. از سوی مؤسسات انفرادی هزاران شغل ، میلیارد ها دلار سرمایه گذاری و پیشرفت های بی شماری در علم و فناوری به وجود آمده است.نوآوری یکی از مهمترین تلفات از طریق سختگیری بودجه بوده است. علیرغم اینکه این امر برای رشد و پایداری مؤسسات ضروری است ، نوآوری محدود شده یا در معرض خطر قرار گرفته است. این باعث آسیب بیشتر شهرت به بخش آموزش عالی استرالیا می شود و توانایی دانشگاه ها در بازیابی جایگاه های خود در رتبه های جهانی را نابود می کند. فقدان نوآوری همچنین مانع از سرمایه گذاری های خارجی و غیر دولتی می شود که این مشکل را بیشتر می کند.

راه حل؟ آغوش نوآوری. دانشگاه ها در هنگام ابتکار بودن در بهترین حالت خود هستند. همه این ذهنهای درخشان باید به تحقیق ، آزمایش و ایجاد تشویق شوند. بعلاوه ، نوآوری در دانشگاه های استرالیا می تواند به بهبود شهرت بین المللی و رتبه های جهانی کمک کند که بر خط نهایی نیز تأثیر می گذارد.

۴ ur اشباع بازار

اگرچه دسترسی گسترده به آموزش عالی به عنوان یک دستاورد به حق ، پیشگویی می شود ، به ویژه از نظر ایجاد جمعیت متنوع تر دانشجویی ، یک اشکال اساسی وجود دارد: افزایش بیش از حد فارغ التحصیلان.

با نرخ جذب بالاتر برای تحصیلات عالی ، نه داشتن مدرک می تواند توسط عده ای به عنوان عدم موفقیت تعبیر شود که گزینه های شغلی را مهار می کند. در حقیقت ، فضای بزرگ دانش آموختگان به این معنی است که ارزش مدرک لیسانس با گذشت زمان کاهش یافته است.

برای فارغ التحصیلانی که این منابع را دارند ، تمایز از نامزدهای مشابه در بازار کار فقط با گرفتن مدرک بیشتر امکان پذیر است. این مسئله مشکلی را که قبلاً در مقطع لیسانس دیده می شود ، بازآفرینی می کند: اینکه افراد گروه های محروم از دسترسی به صلاحیت های مورد نیاز خود برتری در حرفه خود دارند ، بسیار محدود خواهند بود.

غلبه بر این مشکل یک چالش اساسی است ، اما تأکید آشکار بر ارزیابی شایستگی در هنگام استخدام کارمندان جدید امیدوار کننده است. به جای اینکه فقط روی مدارک تحصیلی تمرکز کنید ، استخدام کنندگان رویکردی جامع را در بر می گیرند ، دانش ، مهارت و تجربه مربوطه را فرا می گیرند. دانشگاه ها می توانند با تشویق تجربه صنعت ، آموزش مهارتها و مربیگری کمک کنند.

تمرکز بر روی اقتصاد مهارتها به دانشجویان و فارغ التحصیلان این امکان را می دهد تا تجربه خود را در خارج از کلاس گسترش دهند و دانشگاه ها می توانند در ایجاد چنین اتفاقی نقش اساسی داشته باشند. اگر امکانات مربوطه در محل وجود داشته باشد ، ترتیب کار دانشجویی ساده است. اگر اینگونه نباشد ، دانشگاه ها باید برای پیوند دادن فراگیران خود با صنعت مربوطه ، برای غلبه بر بازار اشباع ، به عنوان یک راه حل عمل کنند.

۵ ٫ ظهور یادگیری مداوم

با ادامه تکنولوژی پیشرفت در مسیر تکاملی خود ، مربیان باید در پیشبرد پیشرفت های دانش آموزان خود قرار بگیرند.

زبان آموزان علاقه زیادی به مؤلفه های تعاملی و خود هدایت شده نسبت به مطالعات خود نشان داده اند. این ممکن است تحت تأثیر گسترش منابع یادگیری مداوم رایگان است که توسط بسیاری از دانشگاه ها بصورت آنلاین ارائه می شود. این ابزارها به جای دریافت دستورالعمل دروس درسی مجموعه ، این امکان را به افراد می دهند که به همان اندازه که دوست دارند بیاموزند و از دروس مورد نظر خود صرف نظر کنند.

این روند امکان کاهش استفاده در دانشگاه های آجر و ملات را دارد. دانش آموزان ممکن است این سوال را بپرسند که چرا می توانند هزاران دلار برای آموزش بگذرانند ، وقتی می توانند برخی از موضوعات اصلی را بصورت آنلاین دریافت کنند.

بنابراین دانشگاهها وظیفه دارند تجربه برتر را که فقط بصورت حضوری یافت می شود ، ارتقا دهند. نتایج یادگیری در دانشگاهها با این حال بهتر درک می شود.

یک چالش مجاور برای مؤسسات آموزش عالی پرهیز از برنامه های درسی قدیمی است. حل آن بستگی به توانایی روسای بخش و استادان فردی برای شناسایی مداوم زمینه هایی برای بهبود یا تعدیل و اجرای سریع تغییرات دارد.

گزینه دیگر ارائه روش های مختلف برای یادگیری است. اگر زبان آموزان به دنبال انعطاف پذیری هستند ، مؤسسات آموزش عالی باید در مورد چگونگی ارائه آن فکر کنند. منابع آنلاین مکان مناسبی برای شروع هستند ، به ویژه اگر رایگان باشند. و برای دانشجویان ثبت نام شده ، یادگیری ترکیبی – شامل چندین روش مختلف آموزش – توصیه می شود.

۶ Market بازار کار در حال تحول

دیجیتالی شدن محل کار مدرن بدان معنی است که بازار کار دائما در حال تحول است. شرکت های استرالیایی به دنبال کارکنان با به روزترین مهارت ها هستند که این یک چالش فوری برای دانشگاه ها است.

راه حل یک رویکرد پویا برای ارائه آموزش است ، تکنیکی که روش ها و روش های مختلف تحویل را شامل می شود و فناوری جدیدی را برای پشتیبانی از یادگیری در بر می گیرد. مربیان همچنین باید با مهارتهایی که بیشتر در بازار کار مورد نیاز است ، و همچنین نقشهای خاص ، سرعت بیشتری قدم بگذارند. آنها باید آماده و آماده باشند که برنامه های درسی را فوراً تطبیق دهنددر جواب

افکار نهایی

دانشگاه های استرالیا در یک گزارش چهارراه (Crossroads) می گوید: «سیستم آموزش عالی استرالیا در تحول و پیشرفت خود یک نقطه اصلی است. این کشور در ۳۰ سال گذشته تغییرات چشمگیری را تجربه کرده است ، از جمله رشد چشمگیر داخلی ، بین المللی سازی ، و چالش های بیشمار جدید و فرصت های اصلی اهداف اصلی تولید دانش ، انتشار و کاربرد ، “و ۲۰۱۹ هیچ فرقی نمی کند.

این بخش با چالش های اساسی روبرو است ، اما می تواند از طریق نوآوری ، تنوع و انعطاف پذیری به عنوان راه حل بر طرف شود. مهمتر از همه ، توجه به نیاز دانشجویان و کارکنان باید در اولویت قرار گیرد.

آیا علاقه مند به یک دوره بازاریابی دیجیتال در استرالیا است؟ امروز ثبت نام کنید!

مایکل گودن

مدیر مشارکتهای استراتژیک در موسسه بازاریابی دیجیتال