تلفن زنگ می خورد. این مدیر استخدام برای شغلی است که شما می خواهید بیش از سایر افراد باشد – آن شرکتی که مدت مدیدی چشم خود را به آن اختصاص داده اید. نقش؟ این تعادل کامل بین راحتی و یادگیری ، پیشرفت و رشد است. آنها یک میز استخر دارند ، آنها جمعه ها آبجو می خورند ، آخرین جشن کریسمس خود را با یک قایق برگزار کردند – این افراد شما هستند ، این کار شماست.

استخدام

و اکنون شما یک قدم به آن نزدیک شده اید ، زیرا به شما گفته شده است که “ما دوست داریم که برای مصاحبه وارد شوید.” بله! فکر می کنید همانطور که روز اول خود را تصور می کنید و ستایش می کنید. دریافت کنید تا طرفداران رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهند. اما پس از آنکه فهمیدید که فقط دو شب آماده کرده اید ، ترور (و کمی واقعیت) شروع به شروع می کند.

ما این نتیجه را می دهیم – مصاحبه شغلی حتی در فولادی ترین کاندیداها می تواند ترس را القا کند. و چشم انداز مشاغل بازاریابی دیجیتال جدید است که باعث می شود همه آن ها ناوبری تر شوند. شما فکر می کنید ، “آنها چه سؤال می کنند؟” ، “چه داستانهایی را می خواهند بشنوند؟” ، “فقط چقدر باید بدانم؟”

دیجیتال

نترسید – ما از برخی از استخدام کنندگان دیجیتال پیشرو ایرلند این سؤالات دقیق پرسیدیم. بنابراین اعصاب خود را آرام نگه دارید و ذهن خود را متمرکز کنید. و به خواندن ادامه دهید تا سه قدم برتر برای رسیدن به نقش بازاریابی دیجیتال رویاهای خود را کشف کنید.

۱ ٫ تهیه ، تحقیق کنید ، اطلاعات خود را بشناسید و افراد خود را بشناسید

مانند هر مصاحبه ای که تهیه آن حائز اهمیت است – این تنها راه اطمینان از دستیابی به عنوان کاندیدای مطمئن شما می باشد. اگر تحقیقات خود را به درستی انجام داده اید ، دو چیز را نشان می دهید – ۱ – اشتیاق شما به کار و ۲٫ توانایی شما در تحقیق موثر آنلاین (هر دو برای بازاریابی دیجیتال مهم است).

تحقیقات شما باید بر روی سه نکته اصلی متمرکز شود: اینکه چگونه تجربه شما متناسب با نیازهای نقش است ، چه مارکی برای دستیابی به موفقیت و چه کارهایی بصورت آنلاین انجام می دهد (کلیه راههای بازاریابی احتمالی مانند توییتر ، SEO ، اشتراک خبرنامه و LinkedIn) را بررسی کنید.

همانطور که نوشتن مطالب تحقیق خود را به نکات پایین آورده اید (آنها را مختصر و برجسته نگه دارید). سپس پیشنهادهایی را در مورد چگونگی بهبود استراتژی بازاریابی دیجیتال آنها بنویسید (روی کانالهایی که نقش شما را برای کار کردن نیاز خواهد داشت متمرکز شوید). اگر در مصاحبه از شما پیشنهاداتی خواسته شود ، می توانید به طور منسجم توانایی خود را در تفکر واضح و خلاقانه نشان دهید.

آنچه کارشناسان می گویند:

آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در Rightfit.ie می گوید:

“نکته اصلی این است که تجربه خود را از بیرون بشناسید و این را به صورت واضح و واضح انتقال دهید – تعجب خواهید کرد که بسیاری از مردم فراموش کرده اند یا از آنچه در CV خود گذرانده اند عبور نکرده اند و وقتی از تجربه خواسته می شوند کلمات را از دست می دهند.”

“این مهم است که شما این بخش را بشناسید تا تحقیقات زیادی در زمینه صنعت ، شرکت و رقبا انجام شود. در دیجیتال انجام تحقیقات خود بسیار آسان است ، بنابراین هیچ بهانه ای برای انجام این کار وجود ندارد – خود را در تمام ابزارها و روندها جذب کنید (و سعی کنید با اضافه بار اطلاعات غرق نشوید!). “

جین کرانر گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در موسسه بازاریابی دیجیتال می گوید:

“یک مصاحبه عالی در زمینه بازاریابی دیجیتال آماده است. تا زمانی که از طریق درب قدم می زنید خیلی دیر شده است تا کاری انجام دهید. بنابراین واقعاً خوب آماده شوید ، شرکت ، محصولات آنها را بشناسید ، چالش ها و رقبا را بدانید. اطمینان حاصل کنید که پروفایل های لینکدین افرادی که با آنها ملاقات می کنید را بررسی کنید و همچنین به دنبال LinkedIn برای افراد شرکت در تیمی باشید که به آنها ملحق خواهید شد – در همان عنوان شغلی جستجو کنید. این به شما ایده ای از زمینه ایده آل برای نقش و همچنین سطح مورد نظر برای کار در شما می دهد. “

نکته برتر: برای جلوگیری از غرق شدن در روند تحقیق ، قبل از باز کردن لپ تاپ خود ، خلاصه ای از اطلاعاتی را که می خواهید بدانید ایجاد کنید – به عنوان مثال ، رسالت ، فرهنگ شرکت ، دستاوردهای کلیدی ، رقبا و الزامات نقش .

۲ ٫ با داستان های خود خاص (شکل ها و دستاوردها فکر کنید)

هیچ کس دوست ندارد یک داستان کاملاً دلپذیر که برای همیشه ادامه می یابد – حداقل از همه مصاحبه شونده با زمان باشد. شما می توانید در روز روز با تهیه چند داستان با دقت انتخاب شده از حرفه خود ، کاندیدای با اعتماد به نفس و منسجم تر شوید که توانایی شما در موفقیت در نقش را برجسته می کند.

اعتماد به نفس

چطور؟ CV و توضیحات شغلی خود را بیرون بیاورید. در حال حاضر تنها کاری که باید انجام دهید اینست که در هر مورد ذکر شده برای این کار و نوشتن نت های کوچک در کنار آن از امتیازات مشابهی که در نقش های قبلی به دست آورده اید بپیچید. به عنوان مثال ، اگر یکی از الزامات این است که به رشد آنلاین برند کمک کندمی توانید در مورد زمانی که KPI خود را خرد کرده و تعداد فن های فیسبوک خود را افزایش دهید ، می توانید یادداشت اضافه کنید.

حالا هر نکته را بدست آورید ، داستان های خود را ساده ، کوتاه و به یک نکته نگه دارید. با این دلیل شروع کنید – چرا شما / شرکتتان احساس کردید که در آن زمان به این هدف خاص دست یابید ، سپس KPI (رقمی را که باید برای دستیابی به آن بدست آورید) ، یک بازه زمانی (چقدر مدت مجبور به انجام این کار) اضافه کنید ، چگونه آن را انجام داد (مراحل اصلی انجام شده) و نتیجه شما (دوباره به لحاظ ارقام فکر کنید).

آنچه کارشناسان می گویند:

لیزا ماری کاهیل ، متخصص استخدام در Accenture Says:

“مانند هر مصاحبه ، مدیر استخدام به دنبال شواهدی است مبنی بر اینکه شما در نقش های قبلی خود مؤثر بوده اید ، و می توانید در نقشی که با او مصاحبه می کنید مؤثر باشید. برای اطمینان از قانع کردن ، آماده باشید تا اهداف ، معیارها و موفقیتهای ملموس را بیان کنید. از پاسخ های زیاد در جواب های خود اجتناب کنید و از آنجا که حوزه دیجیتال برای برخی از شرکت ها کاملاً جدید است ، در مصاحبه سؤالات کافی بپرسید تا مطمئن شوید که دقیقاً می دانید این نقش چیست و موفقیت چگونه سنجیده می شود. “

جین کرانر گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در موسسه بازاریابی دیجیتال می گوید:

اعداد عالی هستند. خاص باشید! در مورد دستاوردهای اصلی خود در نقش های قبلی خود صحبت کنید – چه کاری انجام دادید ، چگونه آن را انجام دادید و نتیجه چه بود. به مهارتهای اصلی فکر کنید که برای انجام این کار مورد نیاز است و نمونه هایی را برای نشان دادن این مهارت ها در مصاحبه تهیه کنید. “

نکته برتر: معیارهایی را که شما به شرکتهای قبلی کمک کرده اید برجسته کنید تا توانایی شما در انجام کار را اثبات کرده و درک خود را از نحوه اندازه گیری موفقیت بازاریابی دیجیتال برقرار کنید.

۳ Pass نشان دادن اشتیاق خود (از طریق مثالها و شخصیت شما)

هنگام مصاحبه با هر شغل ، مهم است که نشان دهید اشتیاق واقعی به صنعت دارید. نکته جالب در مورد بازاریابی دیجیتال این است که فرصتی واقعی به شما می دهد تا مهارت و اشتیاق خود را در زمان خود به نمایش بگذارید. شما حتی می توانید در این صنعت کار کنید ، نمونه کار خود را ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید به راحتی وبلاگ خود را تنظیم کنید تا مهارت های نوشتاری و SEO خود را به نمایش بگذارید و سپس محتوای خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. استخدام کننده هایی که با آنها صحبت کردیم موافقت کردند که آوردن نمونه هایی از کار شما یک روش عالی برای نشان دادن اشتیاق شما است – حتی توانایی و تمایل شما به انجام ابتکار را برجسته می کند.

شخصیت شما باید کیسه های اشتیاق را نیز نشان دهد. مدیر استخدام فقط نمی خواهد ببیند شما کاندیدای ایده آل برای نقش هستید – آنها همچنین می خواهند ببینند که آیا شما مناسب فرهنگ فرهنگ شرکت هستید یا خیر. بنابراین نترسید که نشان دهید چه کسی هستید و ثابت کنید که مهارت “نرم” لازم برای همکاری با تیم های بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتریان خود را به روشی دوستانه و حضوری آنلاین دارید.

آنچه کارشناسان می گویند:

جین کرانر گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در موسسه بازاریابی دیجیتال می گوید:

وی ادامه داد: “بازار کار هنوز بسیار رقابتی است ، بنابراین شما باید با کسب تجربه هرچه بیشتر دست و پاگیر خود را متمایز کنید زیرا این همان چیزی است که باعث می شود شما از جمعیت متمایز شوید. کسی که شغلش را می گیرد کسی است که بیشترین تلاش را برای آن می کند ، بنابراین در منطقه خود پرشور باشید اما یک کاربرد واقعی از آن اشتیاق را نشان دهید. “

تجربه

آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در Rightfit.ie می گوید:

“یک شخصیت نزدیک و نزدیک ، در مصاحبه بسیار حیاتی است ، بنابراین گفتن چیزهایی مانند” این در CV من است “به همان اندازه تنبل است (و کمی توهین آمیز – همه ما می توانیم بخوانیم!). انتظار نداشته باشید که یک کارفرمای بالقوه اطلاعات شما را از بین ببرد ، این فقط کار نخواهد کرد – آینده است. بسیاری از سؤالات را بپرسید – ذهن های باز و کنجکاو بسیار جذاب هستند زیرا نشان می دهند که شما می خواهید رشد کنید و می توانید رشد کنید – شما پتانسیل دارید. “

“نمونه هایی از کار انجام شده را در نظر بگیرید – پروژه ها ، کمپین ها و غیره را ذخیره کنید و پرونده ای مانند طراحان خود نگه دارید. این یک روش واقعا موثر و خوب برای نشان دادن تجربه شما است. “

نکته مهم: جین کرانر-گلن از بهترین نکته برای اشتیاق موسسه بازاریابی دیجیتال است؟ همیشه در انتهای مصاحبه شغل را بخواهید.

آیا می خواهید در مورد چگونگی فرود کار شغلی دیجیتال مارکتینگ رویاهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ همراه با ما در دوره کارشناسی ارشد دیجیتال شغل. مربی مشاغل دیجیتال ، Greg Fry برای گفتگو در مورد مهارت های دیجیتالی مورد نیاز برای پیشرفت کار در بازاریابی در منظر دیجیتالی امروز آماده است. اماکن محدود هستند بنابراین برای جلوگیری از ناامیدی ، اکنون ثبت نام کنید.